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EN6_Business English: Upper Intermediate - Einzelansicht

  • Funktionen:
Grunddaten
Veranstaltungsart Sprachkurs Langtext
Veranstaltungsnummer Kurztext
Semester WiSe 2014/15 SWS 2
Erwartete Teilnehmer/-innen Max. Teilnehmer/-innen
Credits 3 Belegung Belegpflicht
Zeitfenster
Hyperlink http://www.uni-due.de/ios
Weitere Links Institut für Optionale Studien IOS
Sprache Englisch
Belegungsfristen
Einrichtung :
Sprachkurse (E1)

Einrichtung :
Sprachkurse (E1)
Termine Gruppe: G1 iCalendar Export für Outlook
  Tag Zeit Rhythmus Dauer Raum Raum-
plan
Status Bemerkung fällt aus am Max. Teilnehmer/-innen E-Learning
Einzeltermine anzeigen
iCalendar Export für Outlook
Do. 10:00 bis 12:00 wöch. von 16.10.2014  V15R - V15 R03 H60   Laufs, Campus Essen   Präsenzveranstaltung
Gruppe G1:
Zur Zeit keine Belegung möglich
 
Termine Gruppe: G2 iCalendar Export für Outlook
  Tag Zeit Rhythmus Dauer Raum Raum-
plan
Status Bemerkung fällt aus am Max. Teilnehmer/-innen E-Learning
Einzeltermine anzeigen
iCalendar Export für Outlook
Do. 16:00 bis 18:00 wöch. von 16.10.2014  LB - LB 117   Crichton, Campus Duisburg   Präsenzveranstaltung
Gruppe G2:
Zur Zeit keine Belegung möglich
 


Zugeordnete Personen
Zugeordnete Personen Zuständigkeit
Laufs, Maria
Crichton, Stuart
Zielgruppen/Studiengänge
Zielgruppe/Studiengang Semester Pflichtkennzeichen
alle Studiengänge, alle Studiengänge/Studienfächer -
Zuordnung zu Einrichtungen
Sprachkurse (E1)
Inhalt
Kommentar

Course Objectives:

Business English Upper Intermediate is a language course at the upper intermediate level intended to provide students with a solid foundation and good working knowledge of business English. Students will be able to develop their speaking, listening, reading and writing skills in a business context through different role plays, group work, pair work and presentations.  Various aspects of business English will include but are not limited to, communication, international marketing, networking and building relationships, negotiating, success, job satisfaction, risk, management styles and composing emails, letters, reports and giving presentations.

Literatur

Course Materials:

Market Leader Upper Intermediate. Coursepack. Longman. ISBN: 978-1-4082-3709-0.

Students are required to bring the materials with them to the first session.

Bemerkung

Additional Information:

Also open to students of Anglophone studies.

Voraussetzungen

Requirements:

English language skills at the B1 level (approx. 180 class hours).

Obligation to attend all sessions including mandatory attendance for the first session. If students fail to attend the first session and do not have an excused absence, they will automatically lose their place in the language course.

Additionally, students are only allowed to miss 2 complete sessions for the entire semester.

Active participation is required for successful completion of the class.

Taking the final exam is mandatory.

Leistungsnachweis

Acquisition of 3 ECTS credits:

Meeting the requirements mentioned above.

Active participation.

Preparation and reworking of each session.

Passing the final exam.

Final Grading Scheme:

60% exam (includes 15% oral exam)

20% Presentation

10% Written Assignment #1

10% Written Assignment #2

This also applies to the acquisition of the certificate for the course. There are no certificates of attendance.


Strukturbaum
Keine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden. Veranstaltung ist aus dem Semester WiSe 2014/15 , Aktuelles Semester: SoSe 2024