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EN6_Business English: Upper Intermediate Part 2 - Einzelansicht

  • Funktionen:
Grunddaten
Veranstaltungsart Sprachkurs Langtext
Veranstaltungsnummer Kurztext
Semester SoSe 2015 SWS 2
Erwartete Teilnehmer/-innen Max. Teilnehmer/-innen 50
Credits 3 Belegung Belegpflicht
Zeitfenster
Hyperlink http://www.uni-due.de/ios
Weitere Links Institut für Optionale Studien IOS
Sprache Englisch
Belegungsfristen
Einrichtung :
Sprachkurse (E1)

Einrichtung :
Sprachkurse (E1)
Termine Gruppe: [unbenannt] iCalendar Export für Outlook
  Tag Zeit Rhythmus Dauer Raum Raum-
plan
Status Bemerkung fällt aus am Max. Teilnehmer/-innen E-Learning
Einzeltermine anzeigen
iCalendar Export für Outlook
Di. 14:00 bis 16:00 wöch. 07.04.2015 bis 14.07.2015  R09S - R09 S02 B10       50 Präsenzveranstaltung
Einzeltermine anzeigen
iCalendar Export für Outlook
Mi. 12:00 bis 14:00 EinzelT am 01.07.2015 R09S - R09 S02 B10       Präsenzveranstaltung
Gruppe [unbenannt]:
Zur Zeit keine Belegung möglich
 
Zielgruppen/Studiengänge
Zielgruppe/Studiengang Semester Pflichtkennzeichen
alle Studiengänge, alle Studiengänge/Studienfächer -
Zuordnung zu Einrichtungen
Sprachkurse (E1)
Inhalt
Kommentar

Course Objectives:

Business English Upper Intermediate is a language course at the upper intermediate level intended to provide students with a solid foundation and good working knowledge of business English. Students will be able to develop their speaking, listening, reading and writing skills in a business context through different role plays, group work, pair work and presentations.  Various aspects of business English will include but are not limited to, communication, international marketing, networking and building relationships, negotiating, success, job satisfaction, risk, management styles and composing emails, letters, reports and giving presentations.

Literatur

Course Materials:

Market Leader Upper Intermediate. Coursepack. Longman. ISBN: 978-1-4082-3709-0.  Chapters: 7-12.

Bemerkung

Additional Information:

Also open to students of Anglophone studies.

Voraussetzungen

Requirements:

English language skills at the B1 level (approx. 180 class hours).

Obligation to attend all sessions including mandatory attendance for the first session. If students fail to attend the first session and do not have an excused absence, they will automatically lose their place in the language course.

Additionally, students are only allowed to miss 2 complete sessions for the entire semester.

Active participation is required for successful completion of the class.

Taking the final exam is mandatory.

Leistungsnachweis

Acquisition of 3 ECTS credits:

Meeting the requirements mentioned above.

Active participation.

Preparation and reworking of each session.

Passing the final exam.

Final Grading Scheme:

60% exam

20% Presentation

10% Written Assignment #1

10% Written Assignment #2

This also applies to the acquisition of the certificate for the course. There are no certificates of attendance.


Strukturbaum
Keine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden. Veranstaltung ist aus dem Semester SoSe 2015 , Aktuelles Semester: SoSe 2024