| StrukturbaumKeine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden.
 			Veranstaltung ist aus dem Semester 
					WiSe 2019/20
							, Aktuelles Semester: WiSe 2025/26 | 
				
			|  | 
		
			| Teacher Development - Reflective Practice Gr. 3 (Begleitseminar zum Praxissemester)
											   Sprache: Englisch
					
																		   Keine Belegung möglich | 
		
			| (Keine Nummer)
												Blockseminar    
				WiSe 2019/20    
				 2 SWS    
													jedes Semester | 
		           									| Lehreinheit: | Anglistik | 
									
				| Teilnehmer/-in
																			 Maximal : 30 | 
				|  | 
																				
				| Zugeordnete Lehrperson: | Heim | 
			|  | 
						
					
																																										
										
					|  |  | 
									
						| Termin: | Freitag  
														08:00
																												 - 
														13:00   
															EinzelT Beginn : 25.10.2019   
																									Ende : 25.10.2019
 |  | Raum :  
																													
																			 R12 V01 D90
																					  R12V | 
																														
						|  | Freitag  
														08:00
																												 - 
														13:00   
															EinzelT Beginn : 13.12.2019   
																									Ende : 13.12.2019
 |  | Raum :  
																													
																			 R12 V01 D90
																					  R12V | 
																														
						|  | Freitag  
														08:00
																												 - 
														13:00   
															EinzelT Beginn : 31.01.2020   
																									Ende : 31.01.2020
 |  | Raum :  
																													
																			 R12 V01 D90
																					  R12V | 
																													|  | 
									|  | 
					
				| Kommentar: | As the term ‘Begleitseminar‘ suggests, this course accompanies the experiences you have in the course of your ‘Praxissemester’. The course is organised in a blended-learning format: three intensive seminar sessions at university (‘Blocktage’) are aligned with additional (online / Moodle) activities. On the basis of your work at school (your observations, your own teaching initiatives, your case study, etc.) the seminar will identify and reflect core elements good ELT practice. Particular emphasis will be placed on your case studies (i.e. the mini research projects) you have planned and conduced during your time at school. | 
			|  | 
									
				| Bemerkung: | Wichtig: Das Begleitseminar wird als "Fortsetzung" des im vorangegangenen Semester belegten Vorbereitungsseminars besucht. | 
			|  |