Strukturbaum
Keine Einordnung ins Vorlesungsverzeichnis vorhanden.
Veranstaltung ist aus dem Semester
SoSe 2019
, Aktuelles Semester: SoSe 2024
| |||||||||||
|
|||||||||||
Teacher Development - Reflective Practice Gr. 3 (Begleitseminar zum Praxissemester) Sprache: Englisch Keine Belegung möglich | |||||||||||
(Keine Nummer) Blockseminar SoSe 2019 2 SWS jedes Semester | |||||||||||
Lehreinheit: | Anglistik | ||||||||||
Teilnehmer/-in Maximal : 30 | |||||||||||
Zugeordnete Lehrperson: | Heim | ||||||||||
|
|||||||||||
Termin: | Freitag 08:00 - 13:00 wöch. | ||||||||||
1.3.19: R12 R04 B11 | |||||||||||
Freitag
08:00
-
13:00
EinzelT
Beginn : 03.05.2019 Ende : 03.05.2019 | Raum : R12 R04 B11 R12R | ||||||||||
Freitag
08:00
-
13:00
EinzelT
Beginn : 12.07.2019 Ende : 12.07.2019 | Raum : R12 R04 B11 R12R | ||||||||||
Kommentar: | As the term ‘Begleitseminar‘ suggests, this course accompanies the experiences you have in the course of your ‘Praxissemester’. The course is organised in a blended-learning format: three intensive seminar sessions at university (‘Blocktage’) are aligned with additional (online / Moodle) activities. On the basis of your work at school (your observations, your own teaching initiatives, your case study, etc.) the seminar will identify and reflect core elements good ELT practice. Particular emphasis will be placed on your case studies (i.e. the mini research projects) you have planned and conduced during your time at school. |
||||||||||
Bemerkung: | Wichtig: Das Begleitseminar wird als "Fortsetzung" des im vorangegangenen Semester belegten Vorbereitungsseminars besucht. |
||||||||||